23 juni 2013

Hemma!

Efter en lång dags resande är jag äntligen hemma. Jag har gått omkring i huset och bara stirrat på grejer. Det är otroligt många saker man glömt, och föremål man förvrängt när man mindes dem.

Trotts att jag är urtrött av resan vill jag nu inget annat än att börja röja här hemma. Jag vill börja med mitt svenska liv direkt; göra om mitt rum, kontakta kompisar, packa upp, cykla omkring i kvarteren och så vidare. En enorm lust att sysselsätta mig har jag. Sömn kan vänta ett tag, för nu skall jag gå och äta en till knäckebrödsmacka med sill.

1 kommentar:

  1. Hej, hittade din blogg av en slump! Jag ska nämligen till edinburgh i fyra dagar i juli och undrar om du har något tips på vad man måste göra och vad man kan undvika/ska passa sig för? Svara gärna i min blogg så jag inte glömmer bort vad din heter! :)

    Välkommen hem! :)

    SvaraRadera