15 juli 2013

Min nya blogg!


Mitt utbytesbloggande detta år har varit jättetrevligt, och nu i efterhand är jag sjukt glad att jag tog mig tiden att dokumentera min tid i Skottland. Det var jobbigt ibland, kvaliten var verkligen inte konstant på inläggen, men det har varit enormt roligt att dela med mig av mitt liv.

 Nu har jag varit hemma i Sverige i tre veckor och har börjat känna suget att blogga igen, men det lämpar sig inte på denna blogg. Abritishfangirl är en utbytesblogg och skall förbli det i framtiden, därför ger jag mig nu av till en ny adress, nämligen tantlagom.blogspot.se

Jag kommer dock inte att överge denna sida, så var inte oroliga! Några inlägg kommer dyka upp då och då, jag finns alltid här och kan svara på frågor, och givetvis kommer det att ske utbytesrelaterade grejer under den kommande tiden med. Anledningen att jag delar upp mitt bloggande är att jag själv tröttnat på att försöka hitta i blogglandskapet av utbytesbloggar där ute då hälften av inläggen vanligtvis är bilder av Starbucks muggar och converseskor på dessa bloggar...

Mina egna foton av gympadojor, och resten av mitt liv kommer ni alltså att hitta på Tantlagom.blogspot.se, och allt utbytesrelaterat dyker upp här! Hoppas ni är glada med det :) Tant lagom är precis i startblocken, men i sinom tid lär det bli struktur på även den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar