13 aug. 2013

Ett seriöst brev


Jag kom precis hem från en utlandsresa, och hemma på skrivbordet låg ett brev som såg väldigt officiellt ut. Det var från SQA, the scottish qualifications authority, och innehöll mina resultat ifrån vårens slutprov. Lite nervöst, men riktigt kul var det att öppna kuvertet och kika på innehållet.

Tre A och ett B blev det för min del. Jag trodde att matten skulle varit det svåraste ämnet eftersom årets slutprov var brutala och alla elever hatade det, men spanskan vart tydligen min svagaste punkt. Egentligen spelar resultaten från mitt utbytesår ingen roll för mig, men det var kul att se att man lyckats ändå. Helt okej nöjd är jag i varje fall med dem!



1 kommentar:

  1. Hej! Jag följde din blogg hela det gångna skolåret och det har vart otroligt hjälpande inför mitt egna utbytesår (det var jag som skrev och frågade om Port Seton) som precis har börjat! Om du /andra framtida utbytesstudenter/nyfikna människor vill läsa om mitt år så kan ni göra det här: www.byebyebyesweden.blogg.se

    SvaraRadera